NAZIATULYAZREEN

NAZIATULYAZREEN

Buah Hatiku Dunia Akhirat!

Buah Hatiku Dunia Akhirat!
Inilah PENGARANG JANTUNG aku. Ibu dan ayah aku. Ibu yang selalu menjadi tulang aku untuk bertahan dalam menjalani kehidupan aku. Ibu yang sangat penyayang dan baik. Mengambil berat sifat yang paling terserlah. Ayah yang bersusah payah mencari rezeki untuk membesarkan kami semua. Ayah yang sentiasa menyokong aku walau apa jua sekalipun. Aku berjanji akan menjadi insan yang berguna pada masa akan datang. Di dunia dan akhirat sekalipun. Aminnn...

WARNA KEHIDUPAN

WARNA KEHIDUPAN
Hidup aku penuh dengan WARNA WARNI. Aku sukakan warna yang menarik dan sedap mata memandang. Bagi aku, ia juga melambangkan betapa gembiranya aku menjadi khalifah ALLAH SWT yang berkuasa di muka bumi ini. Walaupun aku sedih, hiba dan susah hati, aku tetap akan menjadi sinar dalam diri aku yang lemah ini. Jadi, sinari juga diri anda dengan warna kehidupan!

KAWAN!

KAWAN!
KAWAN SEPERJUANGAN ! Kawan aku yang sangat BEST! Sibuk dengan TREND! FASHION! Dan mereka juga WELL-EDUCATED. Aku selesa bergaul dengan mereka sebab mereka ' satu kepala ' . . Aku harap mereka dapat apa yang mereka impikan. Semoga berjaya dalam bidang masing2.. AMINN...

Tuesday 19 July 2011

SELAMAT DATANG RAMADHAN!




Selamat Datang Ramadhan Al-Mubarak!
Bulan Paling Yang dinantikan oleh semua umat islam. Ia bukan sahaja umat islam diwajibkan berpuasa, tetapi kita juga perlu menghindarkan diri daripada melakukan perkara yang tidak mendatangkan faedah. Kawan-kawan, Malam Lailatul qadar juga malam yang sangat indah. Bukan calang-calang orang yang boleh dapat. Kalau nak mengejar pahala, banyak-banyak lah beribadah nanti ye! Kepada semua umat islam, tunaikan kewajipan kita sebagai umat islam di muka bumi ini. Selamat Menyambut Ramadhan dari GULA-GULI KEHIDUPAN!

No comments:

Post a Comment